Sverigedemokraterna på Anderslövs marknad | Sverigedemokraterna i Trelleborg

Sverigedemokraterna på Anderslövs marknad

Lördagen 16 augusti finns Sverigedemokraterna traditionsenligt på Anderslövs Marknad. Vi diskuterar alla frågor, samt våra hjärtefrågor.

Vi visar och förklarar hur Trelleborgs kommun kan bli en så mycket bättre kommun att leva i om Sverigedemokraterna får bestämma. Vi visar och förklarar hur vi vill utveckla Trelleborgs kommun.

Sverigedemokraterna ser orättvisorna i samhället och kämpar för att ”den lille” mannen/kvinnan skall få det bättre.
Sverigedemokraterna vill säga upp avtalet med migrationsverket omgående, vi vill att våra barn och äldre skall få en vällagad och näringsriktig måltid, vi vill öka tillgängligheten för alla i Trelleborgs kommun, vi vill som enda parti införa rätten till heltid för våra kommunanställda i kommunen, vi vill att det omedelbart skall byggas fler hyresbostäder i kommunen, vi vill öka personalbemanningen på särskilda boenden och demensenheter, vi vill ha mindre klasser och alla medborgare skall känna sig trygga med att vistas i Trelleborg.

Våra viktigaste löften är:

1/ Säga upp avtalet med Migrationsverket.
2/ Se till att våra unga och äldre får varm och näringsriktig mat med naturligt innehåll(inga margariner och lättmjölk).
3/ Anställa fler inom äldrevården.
4/ Bygg fler hyresrätter för ungdomar.
5/ Öka tryggheten på våra gator och torg.